INFORMACJA O ZBĘDNYCH I ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO
Działając w oparciu o przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 roku w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami majątku ruchomego Skarbu Państwa (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 998), Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przysusze informuje, że dysponuje zbędnymi i zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, wyszczególnionymi w załączniku nr 1 niniejszej informacji, przeznaczonymi do zagospodarowania w drodze nieodpłatnego przekazania na czas nieoznaczony jednostce sektora finansów publicznych lub państwowej osobie prawnej, która nie jest jednostką sektora finansów publicznych, zgodnie z przepisami przedmiotowego rozporządzenia.
Powyższe jednostki zainteresowane przejęciem zbędnych i zużytych składników majątku proszone są o złożenie wniosku o treści zgodnej z postanowieniami §38 ust.4 ww. rozporządzenia.
W następnej kolejności składniki rzeczowe majątku ruchomego mogą być przekazane w formie darowizny jednostkom, o których mowa w §39 ww. rozporządzenia. Zainteresowane jednostki przejęciem zbędnego lub zużytego składnika, proszone są o złożenie wniosku zgodnie z §39 ust. 3 ww. rozporządzenia.
O przekazaniu zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego decydować będzie kolejność otrzymanych wniosków, z zachowaniem kolejności wskazanej powyżej.
Wykaz zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej informacji.
Więcej informacji o zużytych składnikach majątku można uzyskać pod numerem telefonu (48) 6752801 lub e-mail: przysucha@piwprzysucha.pl. Wnioski należy składać do dnia 21listopada 2023r.( liczy się data wpływu). Na adres : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przysusze, ul. Radomska 24, 26-400 Przysucha.